Nikita
-
meer dan een jaar geleden
Fijne behandeling en altijd tevreden
Chantal
-
meer dan een jaar geleden
Lekkere gezichtsbehandeling met massage gehad. Lichten waren gedimd, muziekje aan even heerlijk ontspannen. Ga ik zeker vaker doen. Bedankt!
Randi
-
meer dan een jaar geleden
Liebe Semra, es war eine super schöne Behandlung!!!!
Christa
-
meer dan een jaar geleden
De 2 liefste meiden xxxxx
Conny
-
meer dan een jaar geleden
Altijd gezellig, 😀 super leuke professionele meiden 👌
Claudia
-
meer dan een jaar geleden
Zoals altijd ziet de vrouw er weer in de puntjes verzord uit na de schoonheidsbehandeling en ikzelf ben weer goed gekapt door Semra.
Ans
-
meer dan een jaar geleden
Geweldige uitgebreide gezichtsbehandeling gekregen, en schitterende wenkbrauwen weer
Bea
-
meer dan een jaar geleden
Larissa
-
meer dan een jaar geleden
Wederom vriendelijk ontvangen en m’n haar is prima geknipt! Een aanrader.
Joke
-
meer dan een jaar geleden