5.0
gebaseerd op 1.030 reviews
Nikita - meer dan een jaar geleden

Fijne behandeling en altijd tevreden

Chantal - meer dan een jaar geleden

Lekkere gezichtsbehandeling met massage gehad. Lichten waren gedimd, muziekje aan even heerlijk ontspannen. Ga ik zeker vaker doen. Bedankt!

Randi - meer dan een jaar geleden

Liebe Semra, es war eine super schöne Behandlung!!!!

Christa - meer dan een jaar geleden

De 2 liefste meiden xxxxx

Conny - meer dan een jaar geleden

Altijd gezellig, 😀 super leuke professionele meiden 👌

Claudia - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd ziet de vrouw er weer in de puntjes verzord uit na de schoonheidsbehandeling en ikzelf ben weer goed gekapt door Semra.

Ans - meer dan een jaar geleden

Geweldige uitgebreide gezichtsbehandeling gekregen, en schitterende wenkbrauwen weer

Bea - meer dan een jaar geleden
Larissa - meer dan een jaar geleden

Wederom vriendelijk ontvangen en m’n haar is prima geknipt! Een aanrader.

Joke - meer dan een jaar geleden