5.0
gebaseerd op 1.030 reviews
Esmee - meer dan een jaar geleden

Goede behandeling, zeer tevreden.

Tineke - meer dan een jaar geleden

Het is er altijd super top, schoon, gezellig, betaalbaar en de behandelingen zijn professioneel en stipt op tijd. De meeste klanten o.a. ik komen hier al jaren en dit zal zeker blijven !!

Marian - meer dan een jaar geleden
Duygu - meer dan een jaar geleden

Superlieve dames, mn wenkbrauwen zijn prachtig!

Adriane - meer dan een jaar geleden

Was heerlijk de gezicht behandeling

Jan en jannie - meer dan een jaar geleden
Wilma - meer dan een jaar geleden

Een warm welkom in de salon, tijdens het wachten krijg ik een bakje koffie en houdt de gedreven stagiaire een gezellig praatje met me. De behandeling wordt uitgevoerd zoals ik het vraag. Semra is een echte pro in haar vak, het resultaat ben ik super tevreden mee. Bedankt!

Doenja - meer dan een jaar geleden

Deze specialiste heeft gouden handen

Ans - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd vriendelijk ontvangen en goed geknipt in een prettige sfeer.

Joke - meer dan een jaar geleden