5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Altijd gezellig en altijd super goed.

Miranda - meer dan een jaar geleden
Rachel - meer dan een jaar geleden

Super klantvriendelijk

Aysegul - meer dan een jaar geleden

Was weer gezellig en goed geknipt

Jan en jannie - meer dan een jaar geleden

Heerlijk ontspannen
Glad koppie
Een aanrader

Linda - meer dan een jaar geleden

Vriendelijke mensen goeie service

Carla - meer dan een jaar geleden

Ik heb er van genoten 🥰 kom zeker weer het was top 👍👍

Anita - meer dan een jaar geleden

Weer een heerlijke schoonheidsbehandeling gehad!!

Sonja - meer dan een jaar geleden

Alles perfect

Aneta - meer dan een jaar geleden

Fijne behandeling door Aysa, toppertje!

Nancy - meer dan een jaar geleden