Weer een fantastische gezichts behandeling gehad 👍
Lia
-
meer dan een jaar geleden
Vandaag geweest voor mijn wenkbrauwen, epileren en verven met henna, wat voor de eerste keer was. Het ziet er heel strak en netjes uit. Dank je wel.
Wat je ook laat doen bij SemAda, je wordt heel plezierig en goed geholpen.
Greet
-
meer dan een jaar geleden
Sema
-
meer dan een jaar geleden
Patricia
-
meer dan een jaar geleden
Beste en de leukste schoonheidsspecialiste OOIT !
Ravza
-
meer dan een jaar geleden
Linn
-
meer dan een jaar geleden
Ik ben weer herboren na een heerlijke behandeling, op naar de volgende.
Sonja
-
meer dan een jaar geleden
het was een goede ervaring . kom er terug
Bas
-
meer dan een jaar geleden
Vrouw heeft een mooie schoonheidsbehandeling ondergaan met een schitterend resultaat en man is weer netjes gekapt
Ans
-
meer dan een jaar geleden
Mariska
-
meer dan een jaar geleden