Maria
-
meer dan een jaar geleden
Blijf gezellig bij jullie dames
Marianne
-
meer dan een jaar geleden
Shelley
-
meer dan een jaar geleden
Super salon. Een echte aanrader. Voel me altijd op me gemak. Sem denkt met je mee. Geeft eerlijk advies en laat je weer stralen. Kom speciaal uit Rotterdam voor deze salon. 🥰
Petra
-
meer dan een jaar geleden
Fanastisch!♥️ super geholpen🥰
Tess
-
meer dan een jaar geleden
Goede service altijd. ❤️
Terry
-
meer dan een jaar geleden
het was weer een Top behandeling,
Tanny
-
meer dan een jaar geleden
Zoals altijd heel vriendelijk ontvangen en heel goed geknipt 👍
Joke
-
meer dan een jaar geleden
Alles is geweldig
Fadime
-
meer dan een jaar geleden
Ik was al een tijdje niet bij de schoonheidsspecialiste geweest op aanraden van een vriendin weer een afspraak gemaakt bij jullie. Geweldige ervaring een prachtige behandeling rustgevend. Ik ben 80 en heb genoten van de heerlijke massage. Ik voel dat mijn gezicht dit echt nodig had en ik heb weer afgesproken.
Ineke
-
meer dan een jaar geleden