5.0
gebaseerd op 1.030 reviews
Maria - meer dan een jaar geleden

Blijf gezellig bij jullie dames

Marianne - meer dan een jaar geleden
Shelley - meer dan een jaar geleden

Super salon. Een echte aanrader. Voel me altijd op me gemak. Sem denkt met je mee. Geeft eerlijk advies en laat je weer stralen. Kom speciaal uit Rotterdam voor deze salon. 🥰

Petra - meer dan een jaar geleden

Fanastisch!♥️ super geholpen🥰

Tess - meer dan een jaar geleden

Goede service altijd. ❤️

Terry - meer dan een jaar geleden

het was weer een Top behandeling,

Tanny - meer dan een jaar geleden

Zoals altijd heel vriendelijk ontvangen en heel goed geknipt 👍

Joke - meer dan een jaar geleden

Alles is geweldig

Fadime - meer dan een jaar geleden

Ik was al een tijdje niet bij de schoonheidsspecialiste geweest op aanraden van een vriendin weer een afspraak gemaakt bij jullie. Geweldige ervaring een prachtige behandeling rustgevend. Ik ben 80 en heb genoten van de heerlijke massage. Ik voel dat mijn gezicht dit echt nodig had en ik heb weer afgesproken.

Ineke - meer dan een jaar geleden