Claudia
-
bijna 2 jaar geleden
Toppertje ,erg vriendelijk, erg blij mee 💕
Hadeer
-
bijna 2 jaar geleden
Ein sehr freundlicher Empfang, bester Service und ein sehr fundiertes Fachwissen 🌺
Christa
-
bijna 2 jaar geleden
Zo als altijd super geholpen😍
Aziza
-
bijna 2 jaar geleden
Alita
-
bijna 2 jaar geleden
Zoals altijd mega gezellig en met prachtig resultaat. Allemaal experts in het werk en mega goed advies over mijn huid, ook tijdens mijn zwangerschap. Echt een aanrader voor iedereen!
Samantha
-
bijna 2 jaar geleden
Geweldig 🤩
Patricia
-
bijna 2 jaar geleden
Nour
-
bijna 2 jaar geleden
Semra heeft mijn haar weer super goed geknipt of te wel een zeer goede kapster
Jan en jannie
-
bijna 2 jaar geleden
Top service!
Wendy
-
bijna 2 jaar geleden