5.0
gebaseerd op 1.030 reviews
Claudia - bijna 2 jaar geleden

Toppertje ,erg vriendelijk, erg blij mee 💕

Hadeer - bijna 2 jaar geleden

Ein sehr freundlicher Empfang, bester Service und ein sehr fundiertes Fachwissen 🌺

Christa - bijna 2 jaar geleden

Zo als altijd super geholpen😍

Aziza - bijna 2 jaar geleden
Alita - bijna 2 jaar geleden

Zoals altijd mega gezellig en met prachtig resultaat. Allemaal experts in het werk en mega goed advies over mijn huid, ook tijdens mijn zwangerschap. Echt een aanrader voor iedereen!

Samantha - bijna 2 jaar geleden

Geweldig 🤩

Patricia - bijna 2 jaar geleden
Nour - bijna 2 jaar geleden

Semra heeft mijn haar weer super goed geknipt of te wel een zeer goede kapster

Jan en jannie - bijna 2 jaar geleden

Top service!

Wendy - bijna 2 jaar geleden