Was heerlijk🥰
Jolanda
-
bijna 2 jaar geleden
Vakwerk en gezellig👍
Ria
-
bijna 2 jaar geleden
Zijn echt Vriendelijk en ben netjes behandeld. Leuke sfeer in de salon en aardige medewerkers.
Hakima
-
bijna 2 jaar geleden
Mijn dochter is weer blij met de gezichtsbehandeling, weer een nieuwe afspraak gemaakt! Zelfliefde en verzorging meegeven aan je kinderen is heel belangrijk, daarom komt ze bij jou! ❤️
Anita
-
bijna 2 jaar geleden
Esme
-
bijna 2 jaar geleden
Ik ben heel fijn door Semra geholpen. Mijn wenkbrauwen zijn weer mooi
Francis
-
bijna 2 jaar geleden
Rama
-
bijna 2 jaar geleden
Pleunnella
-
bijna 2 jaar geleden
Super, ik ben weer heel blij
Sonja
-
bijna 2 jaar geleden
Heel fijn en prettig
Natalie
-
bijna 2 jaar geleden