5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Was heerlijk🥰

Jolanda - bijna 2 jaar geleden

Vakwerk en gezellig👍

Ria - bijna 2 jaar geleden

Zijn echt Vriendelijk en ben netjes behandeld. Leuke sfeer in de salon en aardige medewerkers.

Hakima - bijna 2 jaar geleden

Mijn dochter is weer blij met de gezichtsbehandeling, weer een nieuwe afspraak gemaakt! Zelfliefde en verzorging meegeven aan je kinderen is heel belangrijk, daarom komt ze bij jou! ❤️

Anita - bijna 2 jaar geleden
Esme - bijna 2 jaar geleden

Ik ben heel fijn door Semra geholpen. Mijn wenkbrauwen zijn weer mooi

Francis - bijna 2 jaar geleden
Rama - bijna 2 jaar geleden
Pleunnella - bijna 2 jaar geleden

Super, ik ben weer heel blij

Sonja - bijna 2 jaar geleden

Heel fijn en prettig

Natalie - bijna 2 jaar geleden