Ik ben vaste klant bij Semra en kan haar met volle overtuiging aanraden. Zoals altijd werd ik warm en professioneel ontvangen. Ze is ontzettend vriendelijk maar vooral ook erg bekwaam. Voor hoogwaardige behandelingen en en klantgerichte benadering kan je zeker bij Semra terecht!
Rukiye
-
meer dan een jaar geleden
Was top
Nova
-
meer dan een jaar geleden
Altijd gezellig en super tevreden de deur uit 👌
Claudia
-
meer dan een jaar geleden
Fabiana
-
meer dan een jaar geleden
Jij bent een kanjer!
Hadeer
-
meer dan een jaar geleden
Angelique
-
meer dan een jaar geleden
Heel fijn, super blij met de resultaten!!
Vera
-
meer dan een jaar geleden
Henriette
-
meer dan een jaar geleden
Erg fijn, ben goed geholpen
Erika
-
bijna 2 jaar geleden
Een gezichtsbehandeling met een heerlijke massage. De dames zijn zo rustgevend en lief,
De volgende afspraak staat al weer 🤗
Anita
-
bijna 2 jaar geleden