Zo als altijd top service 🥰
Aziza
-
ongeveer een jaar geleden
Prachtige kleuren en een uitstekende behandeling
Ans
-
ongeveer een jaar geleden
Zehra
-
ongeveer een jaar geleden
Was hier voor de eerste keer op aanraden van iemand, en werd heel vriendelijk geholpen. De dame die mij behandelde was ook heel eerlijk over een bepaalde behandeling die geen nut had voor mij, en raadde dit af omdat dit zonde van mijn geld zou zijn. De behandeling die ik heb gekregen was heel prettig, en ik heb ook meteen weer een nieuwe afspraak gemaakt voor over een poosje. Ik ben dus heel tevreden ....
Monique
-
ongeveer een jaar geleden
Schone salon en niet belachelijk duur. Kom er al jaren, ben erg tevreden.
Bianca
-
ongeveer een jaar geleden
Raishree
-
ongeveer een jaar geleden
Top 👍🏼🌟
Patricia
-
ongeveer een jaar geleden
Lieve behandeling, prima sfeer voel mij weer heerlijk na afloop. Tot snel🤗
Marianne
-
ongeveer een jaar geleden
Semra, Du hast goldene Hände. Vielen Dank für die wunderschöne Behandlung
Christa
-
meer dan een jaar geleden
Chantal
-
meer dan een jaar geleden