Dit is gewoon een gezellig uitje. Gezelligheid ten top en dan zijn het ook nog eens super goede professionals.
Miranda
-
ongeveer een jaar geleden
Vriendelijk vertrouwd & zichtbaar expertise in beauty 👍🏻
Suzan
-
ongeveer een jaar geleden
Super tevreden over behandeling en klantvriendelijkheid. Ik kom zeker weer terug!
Bianca
-
ongeveer een jaar geleden
Nazima
-
ongeveer een jaar geleden
geweldig!!!!🤍
Fadime
-
ongeveer een jaar geleden
Nour
-
ongeveer een jaar geleden
Maria
-
ongeveer een jaar geleden
Sem is veruit de beste die ik ken op haar vakgebied
Jessica
-
ongeveer een jaar geleden
Excellent !!
Sofia
-
ongeveer een jaar geleden
Heerlijke gezichtsbehandeling gehad door deze top dames. En met een glow weer de deur uit!
Marian
-
ongeveer een jaar geleden