5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Dit is gewoon een gezellig uitje. Gezelligheid ten top en dan zijn het ook nog eens super goede professionals.

Miranda - ongeveer een jaar geleden

Vriendelijk vertrouwd & zichtbaar expertise in beauty 👍🏻

Suzan - ongeveer een jaar geleden

Super tevreden over behandeling en klantvriendelijkheid. Ik kom zeker weer terug!

Bianca - ongeveer een jaar geleden
Nazima - ongeveer een jaar geleden

geweldig!!!!🤍

Fadime - ongeveer een jaar geleden
Nour - ongeveer een jaar geleden
Maria - ongeveer een jaar geleden

Sem is veruit de beste die ik ken op haar vakgebied

Jessica - ongeveer een jaar geleden

Excellent !!

Sofia - ongeveer een jaar geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling gehad door deze top dames. En met een glow weer de deur uit!

Marian - ongeveer een jaar geleden