Fijne sfeer en blij met het resultaat
Melinda
-
meer dan 2 jaar geleden
Super goed geholpen net als altijd! Hele lieve dames en altijd een warm welkom gevoel. Voel me altijd op mijn gemak en altijd een gezellig praatje! Nogmaals hartelijk dank schatten!
Inci eda
-
meer dan 2 jaar geleden
Prima geholpen heel fijn
Wil
-
meer dan 2 jaar geleden
Sandra
-
meer dan 2 jaar geleden
Monique
-
meer dan 2 jaar geleden
Hele fijne behandeling,professioneel en gezellig!
Nancy
-
meer dan 2 jaar geleden
Fijne micro needling behandeling gehad van Semra. Zeer bekwame dame en resultaat mag er zijn, aldus een zeer tevreden klant
Khadija
-
meer dan 2 jaar geleden
Semra is gewoon een heel goede kapster en altijd vriendelijk mijn haar is weer heel goed geknipt dank je wel en tot de volgende keer
Jan en jannie
-
meer dan 2 jaar geleden
Lienne
-
meer dan 2 jaar geleden
Super leuke meiden❤️❤️
Emel
-
meer dan 2 jaar geleden