5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Fijne sfeer en blij met het resultaat

Melinda - meer dan 2 jaar geleden

Super goed geholpen net als altijd! Hele lieve dames en altijd een warm welkom gevoel. Voel me altijd op mijn gemak en altijd een gezellig praatje! Nogmaals hartelijk dank schatten!

Inci eda - meer dan 2 jaar geleden

Prima geholpen heel fijn

Wil - meer dan 2 jaar geleden
Sandra - meer dan 2 jaar geleden
Monique - meer dan 2 jaar geleden

Hele fijne behandeling,professioneel en gezellig!

Nancy - meer dan 2 jaar geleden

Fijne micro needling behandeling gehad van Semra. Zeer bekwame dame en resultaat mag er zijn, aldus een zeer tevreden klant

Khadija - meer dan 2 jaar geleden

Semra is gewoon een heel goede kapster en altijd vriendelijk mijn haar is weer heel goed geknipt dank je wel en tot de volgende keer

Jan en jannie - meer dan 2 jaar geleden
Lienne - meer dan 2 jaar geleden

Super leuke meiden❤️❤️

Emel - meer dan 2 jaar geleden