5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Zelfs aan het eind van het jaar, met alle drukte daaromheen, weer even hartelijk en professioneel verzorgd!
Een fijne vakantie toegewenst en een fantastisch mooi 2024.
Marian

Marian - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben heel tevreden met hoe mijn lashlift eruit is komen te zien!!!

Hariewa - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden en heel vriendelijk meiden die me goed hebben geholpen

Cemal - meer dan 2 jaar geleden
Patricia - meer dan 2 jaar geleden

Zeer tevreden

Sema - meer dan 2 jaar geleden

Prettig te woord gestaan en uitleg gekregen. Heel blij met het resultaat

Willy - meer dan 2 jaar geleden

Wauw wat een vakvrouw. Je merkt dat ze haar werk met passie doet en dat zie je in het eindresultaat terug. Vanaf dag één word ik aangesproken en ontvang ik complimenten over mijn nieuwe wenkbrauwen. Dankjewel!! 🫶

Anita - meer dan 2 jaar geleden

Super salon. Top service. Lieve meiden die top kwaliteit leveren. Kom van ver maar heb het ervoor over 🥰

Petra - meer dan 2 jaar geleden

Onwijze lieve dames, altijd in voor een gezellig praatje en elke keer weer een geweldige service!
Ik vertrek hier altijd dik tevreden.

Sharmaine - meer dan 2 jaar geleden

Het was weer geweldig , fantastisch en professioneel tot volgend jaar🥳

Marian - meer dan 2 jaar geleden