5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Altijd goed en vriendelijk geholpen. Ik kom er graag!

Esmeralda - meer dan 2 jaar geleden

Altijd gezellig en passie voor hun werk

Mandy - meer dan 2 jaar geleden

Mooie salon, prettig contact en goede service.

Laura - meer dan 2 jaar geleden
Thea - meer dan 2 jaar geleden
Suzan - meer dan 2 jaar geleden
Oumaima - meer dan 2 jaar geleden

Wij zijn heel tevreden!

Sofia - meer dan 2 jaar geleden

Het is altijd weer een genoegen om naar deze dames te gaan voor nagels, knippen of een schoonheidsbehandeling.Mochten we jullie niet meer op korte termijn spreken dan wensen wij jullie Ramadan Mubarak

Ans - meer dan 2 jaar geleden

Super vriendelijk, altijd behulpzaam, werken snel en zorgvuldig

Danny - meer dan 2 jaar geleden

Altijd goed en vakkundig.

Pauline - meer dan 2 jaar geleden