Altijd goed en vriendelijk geholpen. Ik kom er graag!
Esmeralda
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd gezellig en passie voor hun werk
Mandy
-
meer dan 2 jaar geleden
Mooie salon, prettig contact en goede service.
Laura
-
meer dan 2 jaar geleden
Thea
-
meer dan 2 jaar geleden
Suzan
-
meer dan 2 jaar geleden
Oumaima
-
meer dan 2 jaar geleden
Wij zijn heel tevreden!
Sofia
-
meer dan 2 jaar geleden
Het is altijd weer een genoegen om naar deze dames te gaan voor nagels, knippen of een schoonheidsbehandeling.Mochten we jullie niet meer op korte termijn spreken dan wensen wij jullie Ramadan Mubarak
Ans
-
meer dan 2 jaar geleden
Super vriendelijk, altijd behulpzaam, werken snel en zorgvuldig
Danny
-
meer dan 2 jaar geleden
Altijd goed en vakkundig.
Pauline
-
meer dan 2 jaar geleden