Ik ben super tevreden en zeker aan te raden
Caroline
-
ongeveer 2 jaar geleden
Claudia
-
ongeveer 2 jaar geleden
Wordt vriendelijk geholpen. Daarnaast is er altijd aandacht voor je.
Jackie
-
ongeveer 2 jaar geleden
we hebben toch steeds meer sucses
Riet
-
ongeveer 2 jaar geleden
Geweldige medewerkers 🙏heel erg blij
gaa ik vaker
Aysun
-
ongeveer 2 jaar geleden
Weer hele mooie wenkies - blij mee 😀
Jeannette
-
ongeveer 2 jaar geleden
Helemaal top :-)
Wendy
-
ongeveer 2 jaar geleden
Cynthia
-
ongeveer 2 jaar geleden
Hele fijne behandeling gekregen. Semra is erg aardig en kundig.
Lonneke
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ik werd keurig geholpen
Alican
-
ongeveer 2 jaar geleden