Ronaida
-
ongeveer 2 jaar geleden
Steengoed💞
Ria
-
ongeveer 2 jaar geleden
Top service.
Thomas
-
ongeveer 2 jaar geleden
Vriendelijke dames
Mijn wenkbrauwen weer prachtig gedaan
Manorma
-
ongeveer 2 jaar geleden
Gonul
-
ongeveer 2 jaar geleden
Vriendelijk enthousiast
Elizabeth
-
ongeveer 2 jaar geleden
Goed geknipt top kapster is Semra
Jan en jannie
-
ongeveer 2 jaar geleden
Dit was mijn eerste keer in de salon, en wat ben ik tevreden!! Ben super goed ontvangen door de lieve dames, ze wisten precies wat ik wou en stelde me op m’n gemak. Dit zal dan ook niet de laatste keer zijn geweest dat ik langs kom. Liefs, Hajar.
Hajar
-
ongeveer 2 jaar geleden
Gezellige dames en werken precies, ga altijd met mooie wenkbrauwen naar huis
Prica
-
ongeveer 2 jaar geleden
Prettig en professioneel geholpen,en prima behandeling!
Arry
-
ongeveer 2 jaar geleden