5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Super lieve meiden xxx

Conny - meer dan 2 jaar geleden

Altijd mooi op tijd, en weer super geholpen

Terry - meer dan 2 jaar geleden
Mirjam - meer dan 2 jaar geleden

Hele lieve meid en mooie wenkbrauwen dankje :-)

Ann - meer dan 2 jaar geleden

Heel ontspannend en zeer fijne behandeling

Netty - meer dan 2 jaar geleden

Gezellig gesprek en weer goed geknipt.

Joke - meer dan 2 jaar geleden

Werkt fijn en prettig , en de ervaring met ontharen met een touwtje ook ondervonden nu !
Wenkbrauwen weer mooi in vorm , incl een kleurtje

Carla - meer dan 2 jaar geleden

Goede service, vriendelijke personeel en heel erg attend😊

Marvelyn - meer dan 2 jaar geleden

Top
Netjes wenkbrauwen laten epileren

Angelique - meer dan 2 jaar geleden

Ik ben ontzettend blij met mijn gezichtsbehandeling bij Semra! Haar expertise en zorg hebben mijn verwachtingen overtroffen. De behandeling was niet alleen effectief, maar ook ontspannend en professioneel uitgevoerd. Mijn huid voelt nu gladder en stralender dan ooit tevoren. Ik ben enorm tevreden en kan Semra's vaardigheden alleen maar aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een geweldige gezichtsbehandeling ervaring!

Bahar - meer dan 2 jaar geleden