Ik ben zeer tevreden over mijn laserontharing behandeling. Met slechts twee secties is het verschil al heel goed zichtbaar.
Veronica
-
ongeveer 2 jaar geleden
Suzan
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zoals aliijd prettig geholpen
Riet
-
ongeveer 2 jaar geleden
Was erg fijn, vooral ook heel deskundig en super goede reiniging en massage.
Jacqueline
-
ongeveer 2 jaar geleden
Esther
-
ongeveer 2 jaar geleden
Amal
-
ongeveer 2 jaar geleden
Wendy
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ik ben blij met mijn de behandeling! Dank u
Francene
-
ongeveer 2 jaar geleden
Zeer deskundig geholpen. Mooie schone salon en zeer tevreden met t resultaat van pmu wenkbrauwen en eyeliner. Hier kom ik 100% terug. Bovenal was t gastvrij en gezellig.
Mieke
-
ongeveer 2 jaar geleden
Natalie
-
meer dan 2 jaar geleden