5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Altijd top service! Er wordt altijd meegedacht, super fijn.

Eline - ongeveer 2 jaar geleden

Mijn behandeling is altijd een moment van bijkomen. Ik word heel professioneel en vriendelijk geholpen. En het allerbelangrijkste....supertevreden de deur weer uit...

Ik kom hier graag weer terug..
Tot snel :-)

Dolinda - ongeveer 2 jaar geleden

De behandeling was prima!

Maryam - ongeveer 2 jaar geleden
Reyhan - ongeveer 2 jaar geleden

Weer een heerlijke behandeling gehad.

Sonja - ongeveer 2 jaar geleden
Chantal - ongeveer 2 jaar geleden

Altijd blij er tevreden

Martine - ongeveer 2 jaar geleden

Ja prima als vanouds

Hedwig - ongeveer 2 jaar geleden

Ik ben heel goed geholpen en hele aardig medewerkster. Voelde heel goed om daar te zijn . Was de eerste keer voor mij maar gelijk een vaste klant. Ik ben heel.erg te vreden over alles. Niets te klagen.

Sheira - ongeveer 2 jaar geleden

Lekker relaxed

Şengül - ongeveer 2 jaar geleden