Altijd top service! Er wordt altijd meegedacht, super fijn.
Eline
-
ongeveer 2 jaar geleden
Mijn behandeling is altijd een moment van bijkomen. Ik word heel professioneel en vriendelijk geholpen. En het allerbelangrijkste....supertevreden de deur weer uit...
Ik kom hier graag weer terug..
Tot snel :-)
Dolinda
-
ongeveer 2 jaar geleden
De behandeling was prima!
Maryam
-
ongeveer 2 jaar geleden
Reyhan
-
ongeveer 2 jaar geleden
Weer een heerlijke behandeling gehad.
Sonja
-
ongeveer 2 jaar geleden
Chantal
-
ongeveer 2 jaar geleden
Altijd blij er tevreden
Martine
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ja prima als vanouds
Hedwig
-
ongeveer 2 jaar geleden
Ik ben heel goed geholpen en hele aardig medewerkster. Voelde heel goed om daar te zijn . Was de eerste keer voor mij maar gelijk een vaste klant. Ik ben heel.erg te vreden over alles. Niets te klagen.
Sheira
-
ongeveer 2 jaar geleden
Lekker relaxed
Şengül
-
ongeveer 2 jaar geleden