Super Behandlung und ich freue mich sehr auf das nächste Mal
Christa
-
ongeveer een jaar geleden
Het is er altijd gezellig, netjes en professioneel dit geldt zeker voor de gezichtsbehandeling echt zalig een heerlijke ontspanning en prijs bewust 💕
Marian
-
ongeveer een jaar geleden
Rama
-
ongeveer een jaar geleden
Superstrak mijn wenkbrouwen laten epileren. Ik kom hier zeker terug.
Wendy
-
ongeveer een jaar geleden
Perfect!
Sofia
-
ongeveer een jaar geleden
Zoals altijd weer heerlijke behandeling gehad
Nancy
-
ongeveer een jaar geleden
Patricia
-
ongeveer een jaar geleden
Jullie maken mij altijd blij ❤️❤️
Hadeer
-
ongeveer een jaar geleden
Kom daar nu al een tijdje en vandaag geholpen door een nieuwe medewerkster. Zeer tevreden. Ga zo door dames. 😘
Terry
-
ongeveer een jaar geleden
Hele fijne ervaring.
Heerlijke ontspannen behandeling.
Heel behulpzame dame die ook heel fijn advies geeft
Anja
-
ongeveer een jaar geleden