5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Super Behandlung und ich freue mich sehr auf das nächste Mal

Christa - ongeveer een jaar geleden

Het is er altijd gezellig, netjes en professioneel dit geldt zeker voor de gezichtsbehandeling echt zalig een heerlijke ontspanning en prijs bewust 💕

Marian - ongeveer een jaar geleden
Rama - ongeveer een jaar geleden

Superstrak mijn wenkbrouwen laten epileren. Ik kom hier zeker terug.

Wendy - ongeveer een jaar geleden

Perfect!

Sofia - ongeveer een jaar geleden

Zoals altijd weer heerlijke behandeling gehad

Nancy - ongeveer een jaar geleden
Patricia - ongeveer een jaar geleden

Jullie maken mij altijd blij ❤️❤️

Hadeer - ongeveer een jaar geleden

Kom daar nu al een tijdje en vandaag geholpen door een nieuwe medewerkster. Zeer tevreden. Ga zo door dames. 😘

Terry - ongeveer een jaar geleden

Hele fijne ervaring.
Heerlijke ontspannen behandeling.
Heel behulpzame dame die ook heel fijn advies geeft

Anja - ongeveer een jaar geleden