5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Zoals altijd, vriendelijk, attent en goed geknipt.

Joke - 12 maanden geleden

Heerlijke relaxte gezichtsbehandeling gehad, heel verzorgd. Geen enkel moment het gevoel gehad dat het "even snel werd afgewerkt", er was alle tijd en rust, echt een heerlijke "me-time"

Monique - 12 maanden geleden
Meral - 12 maanden geleden

Mijn haar was gewassen, geknipt en gedroogd. Mijn haar is na 2 dagen nog steeds heel mooi stijl

Nina - 12 maanden geleden

Altijd super goede behandelingen. Relaxte sfeer en je gaat weer als herboren de deur uit!

Helma - 12 maanden geleden

Top🫶👍

Maria - 12 maanden geleden

Is weer prima geknipt.😄

Riet - ongeveer een jaar geleden

Altijd gezellig en goede service :)

Claudia - ongeveer een jaar geleden
Fabiana - ongeveer een jaar geleden

Het was weer heerlijk en heel relaxed

Desiree - ongeveer een jaar geleden