Zoals altijd, vriendelijk, attent en goed geknipt.
Joke
-
12 maanden geleden
Heerlijke relaxte gezichtsbehandeling gehad, heel verzorgd. Geen enkel moment het gevoel gehad dat het "even snel werd afgewerkt", er was alle tijd en rust, echt een heerlijke "me-time"
Monique
-
12 maanden geleden
Meral
-
12 maanden geleden
Mijn haar was gewassen, geknipt en gedroogd. Mijn haar is na 2 dagen nog steeds heel mooi stijl
Nina
-
12 maanden geleden
Altijd super goede behandelingen. Relaxte sfeer en je gaat weer als herboren de deur uit!
Helma
-
12 maanden geleden
Top🫶👍
Maria
-
12 maanden geleden
Is weer prima geknipt.😄
Riet
-
ongeveer een jaar geleden
Altijd gezellig en goede service :)
Claudia
-
ongeveer een jaar geleden
Fabiana
-
ongeveer een jaar geleden
Het was weer heerlijk en heel relaxed
Desiree
-
ongeveer een jaar geleden