Ik heb een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, goede uitleg, goede producten en echt even ontspannen!
Zeker een aanrader!
Dankjewel Semada!
Amy
-
7 maanden geleden
Heerlijk en tevreden bij semra
Pauline
-
7 maanden geleden
Altijd een klein cadeautje voor jezelf en altijd gezellig.
Miranda
-
8 maanden geleden
Gezellige jongedame, vakkundig en ze weet wat ze doet. Chappeau op zo'n Jones leeftijd
Terry
-
8 maanden geleden
Immer wieder ein super Erlebnis. Meine Haut eine andere Struktur bekommen durch die Behandlung von Microneedling.
Christa
-
8 maanden geleden
Marja
-
8 maanden geleden
Keurig netjes gedaan en lief personeel!
Denise
-
8 maanden geleden
Genoten!
ayse
-
8 maanden geleden
Super geknipt dank je wel
Truus
-
8 maanden geleden
Altijd lief, vriendelijk en zorgzaam. Dank je wel lieve meid.🌹mijn tanden blinken 😁
Sna
-
8 maanden geleden