5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Ik heb een heerlijke gezichtsbehandeling gehad, goede uitleg, goede producten en echt even ontspannen!
Zeker een aanrader!
Dankjewel Semada!

Amy - 7 maanden geleden

Heerlijk en tevreden bij semra

Pauline - 7 maanden geleden

Altijd een klein cadeautje voor jezelf en altijd gezellig.

Miranda - 8 maanden geleden

Gezellige jongedame, vakkundig en ze weet wat ze doet. Chappeau op zo'n Jones leeftijd

Terry - 8 maanden geleden

Immer wieder ein super Erlebnis. Meine Haut eine andere Struktur bekommen durch die Behandlung von Microneedling.

Christa - 8 maanden geleden
Marja - 8 maanden geleden

Keurig netjes gedaan en lief personeel!

Denise - 8 maanden geleden

Genoten!

ayse - 8 maanden geleden

Super geknipt dank je wel

Truus - 8 maanden geleden

Altijd lief, vriendelijk en zorgzaam. Dank je wel lieve meid.🌹mijn tanden blinken 😁

Sna - 8 maanden geleden