5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Ik vond het geweldig, dankjewel voor alles πŸ™πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ¦‹πŸŒŸ

Patricia - 3 maanden geleden

Mijn afspraken zijn altijd fijn, ik kom er heel graag.

Jose - 3 maanden geleden

Gezellige dame en vakkundig in wat ze doet.πŸ‘

Gerrit - 3 maanden geleden

Zoals altijd ❀️❀️

Esmee - 4 maanden geleden

Altijd prettig en ontspannen sfeer bij Semra.

Anouk - 4 maanden geleden

Ja hoor heel goed geholpen heerlijke behandeling gehad van Vera . Echt tevreden .

Adrie - 4 maanden geleden

Echt nog nooit zulke mooie wenkbrauwen gehad! Ik kom voortaan hier voor mijn beautybehandelingen. Echt heel blij met het resultaat dankjewel!

Renee - 4 maanden geleden
Nour - 4 maanden geleden

Semra is een echte vakvrouw en het is altijd gezellig. Je krijgt altijd een goed en eerlijk advies.

Helma - 4 maanden geleden

Een heerlijke behandeling door de lieve Sam. Ze heeft aandacht voor de klant.

Lonneke - 4 maanden geleden