Ik vond het geweldig, dankjewel voor alles ππΌππΌπ¦π
Patricia
-
3 maanden geleden
Mijn afspraken zijn altijd fijn, ik kom er heel graag.
Jose
-
3 maanden geleden
Gezellige dame en vakkundig in wat ze doet.π
Gerrit
-
3 maanden geleden
Zoals altijd β€οΈβ€οΈ
Esmee
-
4 maanden geleden
Altijd prettig en ontspannen sfeer bij Semra.
Anouk
-
4 maanden geleden
Ja hoor heel goed geholpen heerlijke behandeling gehad van Vera . Echt tevreden .
Adrie
-
4 maanden geleden
Echt nog nooit zulke mooie wenkbrauwen gehad! Ik kom voortaan hier voor mijn beautybehandelingen. Echt heel blij met het resultaat dankjewel!
Renee
-
4 maanden geleden
Nour
-
4 maanden geleden
Semra is een echte vakvrouw en het is altijd gezellig. Je krijgt altijd een goed en eerlijk advies.
Helma
-
4 maanden geleden
Een heerlijke behandeling door de lieve Sam. Ze heeft aandacht voor de klant.
Lonneke
-
4 maanden geleden