Ben altijd heel tevreden over mijn haar als ik het bij Semada heb laten knippen!
Henriette
-
4 maanden geleden
Pleunnella
-
4 maanden geleden
Relaxte sfeer, heerlijke massage, fijne uitleg, neemt alle tijd. Ze is een schat met goed gekozen personeel en medewerkers. Aanrader!
Rietta
-
4 maanden geleden
Hartelijke ontvangst en goed geholpen.
Aanrader
Gerrit
-
4 maanden geleden
Zoals altijd perfect geholpen en tevreden de deur uit gegaan.
Hadeer
-
4 maanden geleden
Top service van die lieve Semra.
Sandra
-
4 maanden geleden
Heerlijke behandeling vanmorgen, zo relaxt en gezellig. 🤗
Marianne
-
4 maanden geleden
Geweldige mensen met een hart van goud
Fatima
-
5 maanden geleden
Snel en vakkundig geholpen
Syl
-
5 maanden geleden
Fijne ervaring gehad, Ik ben blij met de behandeling en resultaat.
De vrouw die mij geholpen heeft super lief en ook lieve medewerkersters die voor mij zorgde.
Ik kom zeker terug.
Simona
-
5 maanden geleden