Heel fijn geholpen mooie zaak en zeer vriendelijk personeel echt een aanrader.
Wil
-
meer dan 2 jaar geleden
Wimpers laten doen fantastisch gedaan Zijn heel vriendelijk kom zeker terug 👍
Lia
-
meer dan 2 jaar geleden
Mijn haar zit weer helemaal top, wenkbrauwen ook weer netjes. Het was gezellig. Bedankt!
Randi
-
meer dan 2 jaar geleden
Ja dit moet ik gewoon kwijt zo geweldig voel me echt happy en dat gevoel kunnen niet veel mensen aan mij geven.
Hedwig
-
meer dan 2 jaar geleden
Lekker ,gezellig beste behandelingen 😇
Anki
-
meer dan 2 jaar geleden
Het is niet alleen altijd heel.gezellig, maar ze zijn ook heel kundig!
Altijd een feestje om te gaan.
Helen
-
meer dan 2 jaar geleden
Hardwerkende dames die hun vak meer dan uitstekend verstaan
Ans
-
meer dan 2 jaar geleden
Gina
-
meer dan 2 jaar geleden
Weer goed geknipt en heeeel vriendelijk geholpen tot de volgende keer
Jan en jannie
-
meer dan 2 jaar geleden
Ruby
-
meer dan 2 jaar geleden