5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Heel fijn geholpen mooie zaak en zeer vriendelijk personeel echt een aanrader.

Wil - meer dan 2 jaar geleden

Wimpers laten doen fantastisch gedaan Zijn heel vriendelijk kom zeker terug 👍

Lia - meer dan 2 jaar geleden

Mijn haar zit weer helemaal top, wenkbrauwen ook weer netjes. Het was gezellig. Bedankt!

Randi - meer dan 2 jaar geleden

Ja dit moet ik gewoon kwijt zo geweldig voel me echt happy en dat gevoel kunnen niet veel mensen aan mij geven.

Hedwig - meer dan 2 jaar geleden

Lekker ,gezellig beste behandelingen 😇

Anki - meer dan 2 jaar geleden

Het is niet alleen altijd heel.gezellig, maar ze zijn ook heel kundig!
Altijd een feestje om te gaan.

Helen - meer dan 2 jaar geleden

Hardwerkende dames die hun vak meer dan uitstekend verstaan

Ans - meer dan 2 jaar geleden
Gina - meer dan 2 jaar geleden

Weer goed geknipt en heeeel vriendelijk geholpen tot de volgende keer

Jan en jannie - meer dan 2 jaar geleden
Ruby - meer dan 2 jaar geleden