5.0
gebaseerd op 1.030 reviews
Wendy - meer dan 2 jaar geleden

Prachtige wenkbrauwen, ik kom zeker terug.

Claire - meer dan 2 jaar geleden
Kaoutar - meer dan 2 jaar geleden

Ze weet precies wat ik wil!!!!

Şengül - meer dan 2 jaar geleden

Goed behandeling

Aneta - meer dan 2 jaar geleden
Fleur - meer dan 2 jaar geleden

Was weer gezellig met Semra en adile

Mireille - meer dan 2 jaar geleden
Rama - meer dan 2 jaar geleden

Aardig en vriendelijk personeel.

Fabiana - meer dan 2 jaar geleden

Ik zal deze winkel aan iedereen aanraden. Ze zijn 2 hele lieve meiden die iedereen thuis laat voelen. Ze zorgen ervoor dat alles in orde is , voor dat ze klaar zijn met jou. Ze nemen de tijd voor jou.👍🏽❤️

Claudia - meer dan 2 jaar geleden