Wendy
-
meer dan 2 jaar geleden
Prachtige wenkbrauwen, ik kom zeker terug.
Claire
-
meer dan 2 jaar geleden
Kaoutar
-
meer dan 2 jaar geleden
Ze weet precies wat ik wil!!!!
Şengül
-
meer dan 2 jaar geleden
Goed behandeling
Aneta
-
meer dan 2 jaar geleden
Fleur
-
meer dan 2 jaar geleden
Was weer gezellig met Semra en adile
Mireille
-
meer dan 2 jaar geleden
Rama
-
meer dan 2 jaar geleden
Aardig en vriendelijk personeel.
Fabiana
-
meer dan 2 jaar geleden
Ik zal deze winkel aan iedereen aanraden. Ze zijn 2 hele lieve meiden die iedereen thuis laat voelen. Ze zorgen ervoor dat alles in orde is , voor dat ze klaar zijn met jou. Ze nemen de tijd voor jou.👍🏽❤️
Claudia
-
meer dan 2 jaar geleden