5.0
gebaseerd op 1.030 reviews

Super service!

ayse - ongeveer een maand geleden

Heel goed geknipt maar dat is bij semra altijd en heel gezellig met haar

Jan en jannie - ongeveer een maand geleden

Heerlijke gezichtsbehandeling, persoonlijke aandacht en fijne sfeer.

Marian - ongeveer een maand geleden

Voor de eerste keer hier epileren, ik werd gezellig ontvangen, en kreeg vakkundig advies, en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

Mieke - ongeveer een maand geleden

Ik heb bij Semra een proefsessie voor mijn bruidsmake-up gehad en ben heel tevreden. Ze neemt echt de tijd om je wensen goed te begrijpen en denkt fijn met je mee over wat bij je past.
Omdat ik zelf weinig ervaring heb met make-up, vond ik het best spannend, maar Semra stelde me direct op mijn gemak. Ze werkt rustig, legt dingen duidelijk uit en heeft veel aandacht voor detail.
Alles wordt hygiënisch en professioneel aangepakt, wat een prettig gevoel geeft. Het eindresultaat was prachtig!

Daarnaast is Semra gewoon heel prettig in de omgang: vriendelijk, betrouwbaar en zorgvuldig. Ik kijk er met een goed gevoel naar uit om op mijn trouwdag weer bij haar in de stoel te zitten.

Renee - 2 maanden geleden
Suus - 2 maanden geleden

Was weer heerlijk om even verwend te worden en ging weer stralend de deur uit!

Linda - 2 maanden geleden

Altijd fijne behandeling

Tineke - 2 maanden geleden
Nazima - 2 maanden geleden

Goede service en echt zuke lieve meiden

Carla - 3 maanden geleden